Virtuális asszisztens
Időt szabadítok fel. Rendszert viszek a működésbe. Növekedési teret teremtek.
A vállalkozásodnak minden nap szüksége van rád. De miközben a valódi munkára koncentrálnál, időt és energiát emészt fel az adminisztráció, a szervezés, a kommunikáció vagy a technikai háttérmunka.
Egy virtuális asszisztens pontosan ott segít, ahol a vállalkozók többsége elakad: az időhiány és a túlterheltség határán.

Ki az a virtuális asszisztens, és miért van rá szükséged?
A virtuális asszisztens egy távmunkában dolgozó szakember, aki részben vagy egészben átveszi a vállalkozásod háttérfeladatait.
Nem alkalmazott, hanem megbízható, célzott támogatás – akkor és annyiban, amikor és amennyiben szükséged van rá. Ez nem luxus, sem valami nagyvállalati extra. Ez az első lépés a fenntartható vállalkozás felé.
Miben tudok segíteni ?
Adminisztráció és napi működés támogatása
-
E-mailek szűrése, rendszerezése, automatikus válaszok beállítása
-
Fontos üzenetek kiemelése, követése
-
Naptárkezelés: időpontok, megbeszélések, határidők nyilvántartása
-
Emlékeztetők beállítása, napi/heti tervek átláthatóvá tétele
-
Online űrlapok és dokumentumok előkészítése (Google Forms, Jotform stb.)
-
Irodai adminisztráció: utazási foglalások, online vásárlások, promóciós anyagok beszerzése
-
Általános asszisztencia: napi operatív ügyek intézése, feladatlisták kezelése
Dokumentum- és adatkezelés
-
Szerződések, ajánlatok, riportok formázása és archiválása
-
Digitális fájlok rendszerezése és strukturálása (Google Drive, Dropbox stb.)
-
Táblázatok készítése, adatfrissítések Excelben vagy Google Sheet-ben
-
CRM rendszerek kezelése (pl. ügyféladatok frissítése, kontaktlista karbantartás)
-
Adatok gyűjtése és elemzése, döntéstámogató összesítések készítése
Ügyfélszolgálat és kapcsolattartás
-
E-mailes és közösségi médiás ügyfélkérdések megválaszolása
-
Ügyfélproblémák kezelése, visszajelzések nyomon követése
-
Visszajelzések rendszerezése a szolgáltatásfejlesztéshez
-
Hűségprogramok és kampányok adminisztrációja
-
Közösségi média üzenetek kezelése, kommentek monitorozása
-
Márkahang és egységes kommunikáció fenntartása
Projektmenedzsment és rendszerszervezés
-
Munkafolyamatok dokumentálása és strukturálása
-
Egyszerű projektmenedzsment rendszerek bevezetése (Trello, Asana, ClickUp)
-
Feladatkövetés és határidők monitorozása
-
Folyamatok optimalizálása, workflow-k kialakítása
Pénzügyi adminisztráció
-
Számlák kiállítása, nyomon követése (pl. Számlázz.hu, Billingo)
-
Költségek nyilvántartása és rendszerezése
-
Pénzügyi kimutatások és statisztikák előkészítése
-
Előfizetések, tagságok kezelése és megújítás figyelése
-
Egyszerű pénzügyi riportok összeállítása döntéshozatalhoz
HR-adminisztráció és belső szervezet támogatása
-
Új munkatársak adatainak feldolgozása
-
Interjúk előkészítése és időpont-egyeztetés
-
Szabadságnyilvántartás, jelenléti ívek kezelése
-
Belső kommunikáció szervezése, dolgozói dokumentáció rendszerezése
Kommunikáció és üzletmenet koordináció
-
Hatékony belső és külső kommunikáció támogatása
-
Ügyfélegyeztetések lebonyolítása
-
Partnerekkel való kapcsolattartás
-
E-mail sablonok és dokumentumminták előkészítése
-
Egyeztetések strukturálása, időzített kommunikációk kezelése
Kinek való a virtuális asszisztens szolgáltatásom?
Ez a szolgáltatás neked szól, ha:
-
egyedül vezeted a vállalkozásod, és egyre gyakrabban érzed azt, hogy nem fér bele minden a napodba;
-
napi 6–8 órát dolgozol, de úgy érzed, ebből legalább 3 óra adminnal megy el;
-
halogatod a marketinget, a rendszerépítést vagy az ügyfél-utánkövetést, mert mindig csak a "tűzoltásra" jut idő;
-
volt már rossz tapasztalatod kiszervezéssel, de tudod, hogy nem a feladattal volt a baj, csak nem találtad meg a megfelelő embert.
Miért velem dolgozz?
Több éves tapasztalat áll mögöttem vállalkozások működésének támogatásában.
Megértem, hogy nehéz kiadni a feladatokat – de velem ez nem ugrás az ismeretlenbe, hanem strukturált átadás, folyamatos visszajelzéssel. Nincs sablonos megoldás. A szolgáltatás mindig a te működésedre szabott, és csak ott és abban a mértékben van jelen, ahol valóban segít.
Hogyan dolgozunk együtt?
- Konzultáció: Megismerem, hogyan dolgozol most, és hol szivárog el az időd.
- Javaslat: Konkrét tervet készítek, milyen feladatokat érdemes kiszervezni.
- Rendszerezés: Ha szükséges, előbb segítek abban is, hogyan tudsz hatékonyan delegálni.
- Megvalósítás: A feladatokat strukturáltan, nyomon követhetően veszem át.
- Visszamérés: Riportolok, jelezek, javítok – együtt fejlődünk.
Virtuális asszisztens szolgáltatás árak
Konzultáció: INGYENES
Az első beszélgetés teljesen díjmentes.
Ez egy kötetlen, de célzott egyeztetés, ahol közösen átbeszéljük:
-
milyen feladatok viszik el tőled az időt,
-
hol tudsz hatékonyan kiszervezni,
-
hogyan tudlak támogatni
Árazási lehetőségek – a te működésedre szabva
A szolgáltatásaim igénybe vehetők óradíjas vagy csomagban kedvezményes formában is – attól függően, mennyi feladatot szeretnél delegálni.
Alap óradíj – 7.500 Ft/óra
Ha csak néhány órás segítségre van szükséged, vagy egy rövidebb feladatra kérsz fel, ez az árazás érvényes.
Sürgős vagy hétvégi feladatok – 8.500 Ft/óra
Last minute teendő? Hétvégén jön a határidő? Ilyenkor kiemelt figyelemmel, rövid határidővel dolgozom.
Kedvezményes havi csomagok – kiszámítható és rugalmas támogatás
Csomag neve
Próba csomag (egyszeri alkalom)
Basic csomag
Gold csomag
Diamond csomag
Premium csomag
Havi óraszám
10 óra
5 óra / hó
10 óra / hó
20 óra / hó
40 óra / hó
Kedvezményes ár/óradíj
49.990 Ft / 4.990 Ft
35.000 Ft 7.000 Ft
59.990 Ft 5.990 Ft
115.000 Ft 5.750 Ft
220.000 Ft 5.500 Ft
Fontos: A csomagokkal nem csak kedvezőbb óradíjat kapsz, hanem biztosított heti rendelkezésre állást is – előre egyeztetett keretek között.
Gyakori kérdés: Miért ne az olcsóbbat válasszam?
Mert egy jó virtuális asszisztens nemcsak elvégez, hanem átgondol, rendszerez, javasol.
Nem csak kattint, hanem terhet vesz le a válladról – és ez különbséget tesz egy "admin" és egy valódi stratégiai partner között.
Gondoltad volna?
- A megbízásomat elszámolhatod költségként a vállalkozásodban és nem kell utánam járulékokat fizetned
Készen állsz rá, hogy ne mindent egyedül csinálj?
Kérj konzultációt még ma – és nézzük meg, hogyan tudsz kiszállni a napi feladatokból, miközben a vállalkozásod tovább fejlődik.
Írj e-mailt: ngyva@outlook.hu
Vagy töltsd ki az alábbi űrlapot: