Virtuális asszisztens

Időt szabadítok fel. Rendszert viszek a működésbe. Növekedési teret teremtek.

A vállalkozásodnak minden nap szüksége van rád. De miközben a valódi munkára koncentrálnál, időt és energiát emészt fel az adminisztráció, a szervezés, a kommunikáció vagy a technikai háttérmunka.
Egy virtuális asszisztens pontosan ott segít, ahol a vállalkozók többsége elakad: az időhiány és a túlterheltség határán.

Ki az a virtuális asszisztens, és miért van rá szükséged?

A virtuális asszisztens egy távmunkában dolgozó szakember, aki részben vagy egészben átveszi a vállalkozásod háttérfeladatait.
Nem alkalmazott, hanem megbízható, célzott támogatás – akkor és annyiban, amikor és amennyiben szükséged van rá. Ez nem luxus, sem valami nagyvállalati extra. Ez az első lépés a fenntartható vállalkozás felé.

Miben tudok segíteni ?

            

Adminisztráció és napi működés támogatása

  • E-mailek szűrése, rendszerezése, automatikus válaszok beállítása

  • Fontos üzenetek kiemelése, követése

  • Naptárkezelés: időpontok, megbeszélések, határidők nyilvántartása

  • Emlékeztetők beállítása, napi/heti tervek átláthatóvá tétele

  • Online űrlapok és dokumentumok előkészítése (Google Forms, Jotform stb.)

  • Irodai adminisztráció: utazási foglalások, online vásárlások, promóciós anyagok beszerzése

  • Általános asszisztencia: napi operatív ügyek intézése, feladatlisták kezelése

Dokumentum- és adatkezelés

  • Szerződések, ajánlatok, riportok formázása és archiválása

  • Digitális fájlok rendszerezése és strukturálása (Google Drive, Dropbox stb.)

  • Táblázatok készítése, adatfrissítések Excelben vagy Google Sheet-ben

  • CRM rendszerek kezelése (pl. ügyféladatok frissítése, kontaktlista karbantartás)

  • Adatok gyűjtése és elemzése, döntéstámogató összesítések készítése

Ügyfélszolgálat és kapcsolattartás

  • E-mailes és közösségi médiás ügyfélkérdések megválaszolása

  • Ügyfélproblémák kezelése, visszajelzések nyomon követése

  • Visszajelzések rendszerezése a szolgáltatásfejlesztéshez

  • Hűségprogramok és kampányok adminisztrációja

  • Közösségi média üzenetek kezelése, kommentek monitorozása

  • Márkahang és egységes kommunikáció fenntartása

Projektmenedzsment és rendszerszervezés

  • Munkafolyamatok dokumentálása és strukturálása

  • Egyszerű projektmenedzsment rendszerek bevezetése (Trello, Asana, ClickUp)

  • Feladatkövetés és határidők monitorozása

  • Folyamatok optimalizálása, workflow-k kialakítása

Pénzügyi adminisztráció

  • Számlák kiállítása, nyomon követése (pl. Számlázz.hu, Billingo)

  • Költségek nyilvántartása és rendszerezése

  • Pénzügyi kimutatások és statisztikák előkészítése

  • Előfizetések, tagságok kezelése és megújítás figyelése

  • Egyszerű pénzügyi riportok összeállítása döntéshozatalhoz

HR-adminisztráció és belső szervezet támogatása

  • Új munkatársak adatainak feldolgozása

  • Interjúk előkészítése és időpont-egyeztetés

  • Szabadságnyilvántartás, jelenléti ívek kezelése

  • Belső kommunikáció szervezése, dolgozói dokumentáció rendszerezése

Kommunikáció és üzletmenet koordináció

  • Hatékony belső és külső kommunikáció támogatása

  • Ügyfélegyeztetések lebonyolítása

  • Partnerekkel való kapcsolattartás

  • E-mail sablonok és dokumentumminták előkészítése

  • Egyeztetések strukturálása, időzített kommunikációk kezelése

Kinek való a virtuális asszisztens szolgáltatásom?


Ez a szolgáltatás neked szól, ha:

  • egyedül vezeted a vállalkozásod, és egyre gyakrabban érzed azt, hogy nem fér bele minden a napodba;

  • napi 6–8 órát dolgozol, de úgy érzed, ebből legalább 3 óra adminnal megy el;

  • halogatod a marketinget, a rendszerépítést vagy az ügyfél-utánkövetést, mert mindig csak a "tűzoltásra" jut idő;

  • volt már rossz tapasztalatod kiszervezéssel, de tudod, hogy nem a feladattal volt a baj, csak nem találtad meg a megfelelő embert.


Miért velem dolgozz?

Több éves tapasztalat áll mögöttem vállalkozások működésének támogatásában. 
Megértem, hogy nehéz kiadni a feladatokat – de velem ez nem ugrás az ismeretlenbe, hanem strukturált átadás, folyamatos visszajelzéssel. Nincs sablonos megoldás. A szolgáltatás mindig a te működésedre szabott, és csak ott és abban a mértékben van jelen, ahol valóban segít.


Hogyan dolgozunk együtt?

  1. Konzultáció: Megismerem, hogyan dolgozol most, és hol szivárog el az időd.
  2. Javaslat: Konkrét tervet készítek, milyen feladatokat érdemes kiszervezni.
  3. Rendszerezés: Ha szükséges, előbb segítek abban is, hogyan tudsz hatékonyan delegálni.
  4. Megvalósítás: A feladatokat strukturáltan, nyomon követhetően veszem át.
  5. Visszamérés: Riportolok, jelezek, javítok – együtt fejlődünk.

Virtuális asszisztens szolgáltatás árak

Konzultáció: INGYENES


Az első beszélgetés teljesen díjmentes.
Ez egy kötetlen, de célzott egyeztetés, ahol közösen átbeszéljük:

  • milyen feladatok viszik el tőled az időt,

  • hol tudsz hatékonyan kiszervezni,

  • hogyan tudlak támogatni


Árazási lehetőségek – a te működésedre szabva

A szolgáltatásaim igénybe vehetők óradíjas vagy csomagban kedvezményes formában is – attól függően, mennyi feladatot szeretnél delegálni.


Alap óradíj – 7.500 Ft/óra

Ha csak néhány órás segítségre van szükséged, vagy egy rövidebb feladatra kérsz fel, ez az árazás érvényes.

Sürgős vagy hétvégi feladatok – 8.500 Ft/óra

Last minute teendő? Hétvégén jön a határidő? Ilyenkor kiemelt figyelemmel, rövid határidővel dolgozom.


Kedvezményes havi csomagok – kiszámítható és rugalmas támogatás

Csomag neve

Próba csomag (egyszeri alkalom)

Basic csomag

Gold csomag

Diamond csomag

Premium csomag

Havi óraszám

10 óra

5 óra / hó

10 óra / hó  

20 óra / hó 

40 óra / hó  

Kedvezményes ár/óradíj

49.990 Ft / 4.990 Ft

35.000 Ft 7.000 Ft 

59.990 Ft 5.990 Ft 

115.000 Ft 5.750 Ft 

 220.000 Ft 5.500 Ft 

Fontos: A csomagokkal nem csak kedvezőbb óradíjat kapsz, hanem biztosított heti rendelkezésre állást is – előre egyeztetett keretek között. 


Gyakori kérdés: Miért ne az olcsóbbat válasszam?

Mert egy jó virtuális asszisztens nemcsak elvégez, hanem átgondol, rendszerez, javasol.
Nem csak kattint, hanem terhet vesz le a válladról – és ez különbséget tesz egy "admin" és egy valódi stratégiai partner között.


Gondoltad volna?

  • A megbízásomat elszámolhatod költségként a vállalkozásodban és nem kell utánam járulékokat fizetned


Készen állsz rá, hogy ne mindent egyedül csinálj?

Kérj konzultációt még ma – és nézzük meg, hogyan tudsz kiszállni a napi feladatokból, miközben a vállalkozásod tovább fejlődik.

Írj e-mailt: ngyva@outlook.hu
Vagy töltsd ki az alábbi űrlapot: